reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Škorvánek

Štefan Škorvánek

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, teda aspoň z biologického hľadiska, ktorý má rád zábavu a tak celkovo sa rád bavím :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Slovenská gramatika

Štefan Škorvánek

Slovenská gramatika

Skoro každý sa ju učí, no takmer nikto ju nevie na sto percent. Dokonca ani naši úradníci, ba dokonca ani mnohí učitelia nevedia správne písať i/y, či správne skloňovať a tiež sa používajú nespisovné slová.

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 121x
  • 24
Pes je naozaj najlepší priateľ človeka.

Štefan Škorvánek

Pes je naozaj najlepší priateľ človeka.

Nedávno som sa zamýšľal o mojich priateľoch, kamarátoch a celkovo o ľuďoch, ktorím som veril a myslel som si, že ich poznám. O mnohých som si myslel, že sú to ľudia, ktorí vedia človeka podržať, no realita bola iná a moje zistenie skutočnosti bolo trpké a kruté.

  • 2. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 970x
  • 21
Čo dokážu ľudia s prírodou...

Štefan Škorvánek

Čo dokážu ľudia s prírodou...

Neznášam hubárov!!! Nemám namysli hubárov, ktorý zbierajú rôzne druhy húb a majú prírodu v úcte, ale hubárov, ktorý sa s celou rodinkou vyberú do lesa zbierať huby a na prechádzku a zväčša to končí lesným požiarom...

  • 31. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 409x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu